Košík: celkem     0 Kč

O e-shopu

Časté otázky

1. Na vašich stránkách vidím poměrně často oblečení značky LIME. O této značce slyším poprvé, můžete mi o ní něco napsat?

V podstatě by se dalo říci, že se jedná o další kolekci firmy NEXT. LIME je však je orientována hlavně na mladší klientelu.
Pokud Vás zajímají i podrobnosti:
značka LIME je 100% vlastněna firmou NEXT plc, která vlastní i další značku hojně nabízenou na našich stránkách - značku NEXT.
Značka LIME byla založena v září roku 2007 jako konkurence značek typu Primark, Peacocks, Matan atd. Značka LIME je prodávána převážně v Anglii, v samostatných obchodech, které se jmenují LIME a potom také ve výprodejových - outletových obchodech značky NEXT, zde již obě značky dohromady.

2. Rád bych si objednal jinou velikost, než kterou vidím v nabídce vybraného zboží. Je to možné?

Je nám líto, ale jiné velikosti než ty, které jsou uvedeny u zboží není možné doobjednávat, v katalogu Vám nabízíme vše, co máme na skladě.

3. Je možné si u vás objednat jinou barevnou kombinaci oblečení než nabízíte ve svém katalogu? Minulý týden jsem ji u trička, které mě nyní zajímá, viděla!

Bohužel není možné objednávání jiných modelů na přání zákazníka či jiné barevné kombinace nabízeného zboží, (viz odpověď na otázku č. 1). Pokud nějaký model, barvu oděvu, velikost, atp. vyprodáme, šance, že stejné zboží přivezeme podruhé, je mizivá.

4. Co je vlastně ten „outlet“?

Anglické slovo outlet má mnoho významů. V našem případě se jedná o název akcí ( výprodejů) v současnosti velmi oblíbených v zahraničních obchodních domech. Uvolňují si tak své obchodní prostory pro novou sezónu a novou kolekci. V důsledku toho pro Vás tedy přivážíme z celé Evropy i z USA nové nepoškozené a většinou značkové zboží, ovšem za zlomek původních cen.

5. Je nákup prostřednictvím e-shopu outletmoda.cz bezpečný ?

Vzhledem k tomu, že zákon dává spotřebiteli právo na vrácení zboží, zakoupeného prostřednictvím internetu, do 14 dnů bez udání důvodu, dalo by se říci, že nakupování přes e-shop je bezpečnější a výhodnější oproti nákupu v leckterém klasickém kamenném obchodě. K tomu musíte připočítat, že je naprosto nezbytné ( a zase - při obchodování přes internet mnohem víc než v kamenných obchodech) vybudovat a udržovat dobré jméno našeho obchodu, jinak by u nás brzy nikdo nenakupoval. Zkuste to s námi a uvidíte, že se můžete spolehnout.

6. Jakou mám záruku, že opravdu obdržím zboží, které jsem zaplatil předem?

Záruku Vám nedáme, ale spolehnout se můžete. Je v našem zájmu plnit rychle a přesně všechny závazky, pokud chceme na trhu fungovat dlouhodobě. A to my tedy opravdu chceme!

7. Je možné u vás objednávat i ze Slovenska?

Samozřejmě, dokonce bychom to velmi uvítali! Musíme však upozornit, že poštovné (vlastně přepravné), je na Slovensko vyšší než do ČR. S dopravními společnostmi se vždy snažíme vyjednat co nejnižší cenu, na aktuální tarif se, prosím, podívejte do části Doprava a platby)

8. Obdržela jsem zboží, které jsem si na outletmoda.cz objednala, zboží bylo naprosto v pořádku, ale obal jednoho svetru nebyl originál!

To se občas stane. Uvědomte si, že každý jeden druh zboží musíme rozbalit a vyfotit do katalogu, pak znovu zabalit. Při tom se někdy původní obal poškodí. Abychom vám nezasílali potrhané obaly, byť originální, zabalíme zboží do nových a hezkých obalů.

9. Za jak dlouho asi obdržím objednané zboží?

Všechno nabízené zboží máme skladem, v převážné většině případů expedujeme zboží druhý pracovní den po obdržení objednávky. Vzhledem k tomu, že jako dopravce zboží využíváme profesionálních služeb společnosti PPL, zboží byste měli mít doma do 2 pracovních dnů.

10. Mohu se spolehnout na barvu saka, kterou vidím na obrazovce?

Je nám líto, ale toto není v lidských silách zaručit.

Upozornění: Barvy nabízených produktů se mohou drobně lišit od barev, které vidíte na svých monitorech. Každý monitor má své vlastní nastavení barev, proto nedokážeme zaručit, že odstín zboží přesně odpovídá tomu, co na svém monitoru vidíte. Jestliže je pro Vás přesný odstín důležitý, kontaktujte nás, můžeme se po předchozí dohodě dohodnout na osobním převzetí nebo Vám vyjít vstříc jinak.

O e-shopu

Aktuálně

03.08.2009

Hledáte konkrétní značku?

Zkuste náš vyhledávač výše.

01.06.2009

Osobní převzetí

včetně možnosti vyzkoušení. Více v sekci doprava a platby.

01.07.2009

Rychlé odeslání:

zboží expedujeme do 24 hod. v rámci pracovního týdne.

outletmoda.cz provozuje
Helena Štiková (není plátce DPH)
e-mail: info@outletmoda.cz
tel.: 261 912 283
více


outlet dámy outlet páni outlet děti outlet doplňky o e-shopu